مدل 8600 LUNA نوکيا

 اين گوشي ساختار مقاومي دارد  و در اندازه هاي 16 در 45 در 107 ميلي متر و وزن آن 140 گرم ساخته شده است.
 درب کشويي گوشي به راحتي باز و بسته مي شود و در حالت باز و يا بسته بودن درب از استحکام کافي برخوردار است .
قاب جلوي گوشي شامل صفحه نمايش و پوشش شيشه اي دودي است که صفحه کليد کاراکتري را مي پوشاند و لنز دوربين را نيز در بر مي گيرد .
در حالت بسته بودن درب کشويي گوشي ، لنز دوربين در معرض ديد قرار ندارد و انگشت سبابه اغلب روي لنز کشيده مي شود و آن را لک دارد مي کند.
بلندگوها در دو طرف قسمت بالاي گوشي وجود دارند، محل بند مچ نيز در قسمت بالاي تلفن است و دکمه اختصاصي دوربين وجود ندارد و کاربران براي گرفتن عکس بايد به استفاده از صفحه کليد عادت کنند.
**صفحه نمايش
قاب جلوي تلفن بر عکس قاب پشت ، براق است و صفحه نمايش از اين ويژگي استفاده مي کند و LUNA داراي شيشه مات است که صفحه کليد را پوشش مي دهد ، کل قاب جلو ، اثر انگشت را به خوبي نشان مي دهد و به همين دليل پارچه اي براي تميز کردن گوشي در بسته بندي وجود دارد .
 صفحه نمايش آن نيمه فوقاني قاب جلو را در برمي گيرد که قطر آن 2 اينچ است و16 ميليون رنگ را نشان مي دهد.
 وضوح صفحه نمايش 320 در 240 پيکسل صفحه نمايش LUNA از کيفيت بالايي برخوردار است و زير نور مستقيم نيز به خوبي خوانده مي شود .
**دوربين
LUNA به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل مجهز است که ماکسيمم وضوح آن 1200 در 1600 پيکسل است. با روشن کردن دوربين ، ميانبرهاي Softkey به حالت افقي تبديل مي شوند. در زمان گرفتن عکس بايد گوشي را بطور افقي در دست بگيريد. منوي دوربين داراي ويژگي زوم است اما کيفيت بالايي ندارد.
صداي ديافراگم حتي زماني که گوشي در حالت Silent قرار دارد نيز غير فعال نمي شود و  دوربين در وضوح 144 در 176 در 96 فيلمبرداري مي کند که فقط در پست الکترونيک يا MMS مورد استفاده قرار مي گيرد  و کيفيت تصوير از حد متوسط پايين تر است ، رنگ ها تار هستند و نويز زيادي وجود دارد دوربين در گرفتن عکس از متن نيز بخوبي عمل نمي کند.
**حافظه
حافظه داخلي اين مدل نوکيا 128 مگابايتي بوده است.
يکي از معايب اين گوشي نداشتن کارت حافظه جانبي و ارتقا حافظه اصلي  آن است.
**سخن آخر
گوشي 8600 LUNA نوکيا  ر بازار تلفن همراه تهران به بهاي پنج ميليون و 500 هزار ريال به فروش مي رسد.
129/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا