5 سايت BTS در کرمانشاه راه اندازي شد

به گزارش خبرنگار موبنا  اين سايت ها  به اسامي جهاد کشاورزي از توابع روستا صحنه ، ده پهن ، گومه کوه ، پارک لاله از توابع گهواره و نفت شهر از توابع قصر شيرين واقع در روستاي کرمانشاه نصب و راه اندازي شده است.
 
همچنين در ادامه اجراي طرح توسعه شبکه مخابرات روستايي کشور چهار سايت WLL در روستاهاي آورزمان از توابع ملاير ، تجرک از توابع همدان ، آجين از توابع اسد آباد و دستجرد از توابع حاجيلو واقع در استان همدان راه اندازي شد.
بر اساس اين گزارش  دو دفتر ICT روستايي در روستاي دهشک از توابع قاينات و گيو از توابع بيرجند واقع در استان خراسان جنوبي مورد بهره برداري قرار گرفت.
  در ادامه اجراي طرح توسعه شبکه تلفن ثابت کشور راه اندازي و بهره برداري از سايت GSM-WLL روستايي توت از توابع شهرستان سربيشه واقع در استــان خراسان جنوبي آغاز شد و روستا هاي توت ، ازبک و دربلوند از توابع سربيشه داراي تلفن خانگي شده و به شبکه تلفن ثابت کشور پيوستند.
همچنين پنج دفتر ICT روستايي در روستاهاي توللي ازتوابع استان کرمانشاه ، سرياس از توابع روستاي پاوه ، بابازيد از توابع هرسين ، خسروآباد از توابع سنقر و جوب باغان از توابع گيلانغرب واقع در استان کرمانشاه راه اندازي شد.
117/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا