پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل 1200 اين برند را که جزو گوشي هاي ارزان قيمت قرار دارند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي متفرقه به بهاي 350 هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي نوکيا که تنها براي مکالمه تلفني ساده به کار مي رود به دليل قيمت پايين آن و آنتن دهي مناسب مورد تقاضاي عموم مشتريان قرار گرفته است.
گوشي 1200 نوکيا فاقد امکانات پيشرفته اي همچون حافظه داخلي بالا و دوربين عکاسي است.
**سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون بعد از مدل K810 اين برند گوشي K320 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون به بهاي 750 هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
گوشي K320 سوني اريکسون از ماه سپتامبر سال 2006 در رنگ بندي قهوه اي، طوسي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي 82 گرمي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA، صفحه نمايش UBC با قابليت نمايش 655 هزار و 36 رنگ ، حافظه داخلي 15 مگابايت و مجهز به سيستم صداي پلي فونيک 40 کاناله است.
مدل فوق از زمان عرضه در بازار تلفن همراه به دليل قيمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب مورد استقبال بيشتر مشتريان قرار گرفت.
**سامسونگ
فروشندگان برند سامسونگ مدل E490 را به عنوان خوش فروش ترين مدل اين مارک در سطح بازار تلفن همراه اعلام کردند.
گوشي سامسونگ مدل E490 در سه رنگ بندي متفاوت در ماه نوامبر سال 2006 به بازار جهاني عرضه شده است.اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري 3/1 مگاپيکسلي ، صفحه نمايش
OLED با قابليت نمايش 655 هزار 36 رنگ، فناوري بلوتوث و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک چهل کاناله است.
اين گوشي تاشو که از بدو ورود به بازار تلفن همراه، مورد استقبال اکثر کاربران از جمله بانوان ايراني قرار گرفته است با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و 450 هزار ريال به فروش مي رسد.
**موتورولا
گوشي A1200موتورولا در همان ابتداي ورود به بازار به دليل امکانات مناسب و برخوردار بودن از صفحه نمايش لمسي مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت و مقام پرفروش ترين مدل اين برند را به خود اختصاص داد.
اين محصول موتورولا در حال حاضر به بهاي دو ميليون و 200 هزار ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي تاشو در ماه دسامبر سال 2005در سه رنگ مشکي ، قرمز و نقره اي به بازار جهاني عرضه شد ، اما کمتر از يک سال است که اين گوشي به صورت چمداني در تک رنگ مشکي وارد بازار شده است.
اين گوشي داراي صفحه نمايش لمسي 320در 240پيکسل ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل و سيستم صداي پلي فونيک 40کاناله است .
اين گوشي داراي پردازنده INTEL و حافظه داخلي هشت مگابايتي است و قابليت ارتقا از طريق حافظه جانبي را به کار بر مي دهد.

**اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که کمتر از يک سال است وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و 750 هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف 4 ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي 64MB ROM و 128MB RAM است. با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
129/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا