تي موبايل در ارايه نسل سوم 3G از رقباي خود عقب ماند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،تي موبايل  دليل اين عقب ماندگي را در ارايه دير هنگام مجوزهاي بي سيم ازسوي کميسيون فدارال مخابرات آمريکا عنوان کرد.
اين گزارش مي افزايد ،  AT&T با در اختيار داشتن بيش از 270بازار3G به عنوان طلايه دار بازار ارتباطي آمريکا نام برده مي شود.
شعبه آمريکايي تي موبايل آلمان اعلام کرد به منظور پوشش دهي سراسري ، عرضه سرويس هاي نسل سوم را در اين کشورشتاب مي بخشد و در مرحله ي اول سرويس هاي فناوري نسل سوم را در نيويورک ارايه مي کند.
 اين بيانيه از سوي تي موبايلي در صورتي منتشر شد که اين اپراتورقبلا پيش بيني کرده بود که سرويس مذکور تا پايان سال جاري در 20تا 25 بازار ارتباطي آمريکا  عرضه مي شود.
گزارش هاي ديگر در اين زمينه حاکي از اين مطلب است که تي موبايل قصد دارد سرويس هاي 3G راتا اول اکتبر در 27بازاراين کشور ارايه دهد.
در ادامه اين گزارش آمده است : در سال 2006اين اپراتور 4.2ميليارد دلار براي کسب 120مجوز هزينه کرد و در ادامه براي نيل به اهداف توسعه طلبانه خود تصميم گرفت با اختصاص 2.6ميليارد دلار ديگر دردو تا سه سال به گسترش شبکه ها بپردازد.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود 243ميليون نفر و ضريب نفوذ ان 81درصد است.
در اين کشور 18اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که تي موبايل با بيش از 30ميليون کاربر رتبه چهارم را در بين ديگر رقباي خود دارا است.
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا