اريکسون ايستگاه هاي پايه انرژي خورشيدي را به آمريکاي جنوبي برد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،ديجي سل در گزارشي اعلام کرد:اين راهکارها بر اساس ايستگاه هاي پايه GSM، RBS 2111اريکسون است که از سري راهکارهاي بهينه سازي انرژي اين شرکت به شمار مي آيد.
اين نمونه از ايستگاه ها در مقايسه با ايستگاه ها ي پايه استاندارد موجود علاوه بر نياز به جاي کمتر انرژي مصرفي را به ميزان 50 درصد کاهش مي هد. اساس اين قرارداد ،اريکسون همچنين موظف به پشتيباني از راهکارهاي باتري هاي پشتيبان ،پنل هاي خورشيدي ،گسترش شبکه و يکپارچه سازي سيستم ها است.
“ماريو اسد”يکي از مديران ديجي سل با ابراز رضايت از همکار ي اين اپراتور با اريکسون راهکارهاي اين شرکت سوئدي را مفيد و مقرون به صرفه اعلام کرد و افزود:با اين راهکارها کاربران در مناطق دور از دسترس براي اولين بار قادر به استفاده ازسرويس هاي ارتباطي خواهند بود.
ديجي سل اپراتور تلفن همراه در حوزه کارائيب است که مقر اصلي آن در “جامائيکا”مي باشد و سرويس هاي خود را به 22جزيره و کشور همسايه خود ارايه مي دهد و حدود 4ميليون و 700هزار مشترک دارد.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال 1876پايه ريزي شد وفعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
از تعداد کاربران در کشور Surinameاطلاع دقيقي در دست نيست ولي ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا آوريل 2007 ميلادي 40درصد اعلام شده است.
اين کشورسه اپراتور ارتباطي دارد که ديجي سل با تعداد کاربران نامشخص رتبه دوم را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا است.
جمهوري سورينام داراي 163هزار و 270 کيلومترمربع وسعت ،نزديک به 500هزار نفر جمعيت است و پايتخت آن پاراماريبو مي باشد.
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا