پروکسيم وايرلس مجوز وايمکس آلمان را بدست آورد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،شرکت آلماني “تلورسا آنلاين”اعلام کرد که اين شرکت براساس اين قرارداد  از ايستگاه هاي پايه Tsunami MP.11  پروکسيم بعنوان پلتفورم مرکزي ارتباط از راه دور براي سرويس هاي بي سيم viaAIR خود استفاده مي کند.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : اپراتور مذکور 2.5ميليون کاربر را در 750هزار منطقه مسکوني و تجاري تحت پوشش خود دارد که بيشتر آنها در مناطق روستايي و حاشيه قرار دارند.
وي که نامش ذکر نشد ، افزود:سرويس هاي بي سيم viaAIRشرکت طوري طراحي شده که قادر است 95 درصد کاربران را تحت پوشش بگيرد در حالي که سرويس ارتباطات بي سيم DSLتنها قادر به سرويس دهي به 60 درصد کاربران بود.
شرکت تلورسا با اعلام  اين که  سرويس هاي مذکور را در اختيار کاربران در “باواريا” آلمان و مناطق حاشيه آن قرار خواهد داد ، افزود، اين منطقه نسبت به مناطق ديگر آلمان از لحاظ دسترسي هاي پهن باند رشد چنداني نداشته است.
مقامات ارشد اين اپراتور با ابراز خرسندي از همکاري با پروکسيم ،راهکارهاي اين شرکت را زمينه ساز ارايه سرويس هاي پهن باند پرسرعت و کاهش فقر سيستم هاي ارتباطي و ديجيتالي در اين منطقه از آلمان اعلام کردند.
Proxim Wirelessشرکت پايه “سيليکون ولي” آمريکا است که در زمينه سيستم هاي شبکه پهن باند براي انجمن ها،دولت ها و تهيه کنندگان سرويس ها فعاليت مي کند.تعداد کاربران تلفن همراه در آلمان تا دسامبر 2007 ميلادي بيش از 95ميليون و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 115.7درصد اعلام شده است و اين کشور چهار اپراتور ارتباطي دارد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا