تغيير قانون منع استفاده از تلفن همراه در ولز

به گزارش آژانس خبري تلفن همراه (همنا)، درصورتي که اين مساله در ولز اجرا شود، استفاده از تلفن همراه در بيمارستان هاي مناطق رکسهم و فلينتشر هم آزاد خواهد شد.
يکي از شاخه هاي انجمن پزشکي بريتانيا در ولز، BMA Cymru، از ديگران نيز خواست که نسبت به برداشتن اين قانون تلاش کنند.
بيمارستان خصوصي ولز شمال شرقي، نخستين مکاني بود که نقض اين قانون را مجاز شمرد و به بيماران و همراهان آنها اجازه داد تا از تلفن همراه استفاده کنند.
آنها با انجام آزمايش هاي فراوان به اين نتيجه رسيدند که مشکلات به وجود آمده در دستگاه هاي حساس پزشکي تنها با نزديک کردن بيش از اندازه گوشي تلفن همراه به دستگاه ها رخ خواهد داد و در حالت عادي استفاده از تلفن همراه مشکلي ايجاد نخواهد کرد.
دکتر “ريچارد لوييس” دبير کل BMA Cymru، در اين باره به خبرنگاران گفت: ما پيش تر نيز نسبت به هزينه هاي بالاي تماس هاي تلفني براي بيمارستان ها هشدار داده بوديم. بيماران نبايد در زماني که بيش از هر وقت ديگري به مراقبت نياز دارند، بخاطر هزينه هاي سنگين برقراري تماس با نزديکانشان احساس ناراحتي کنند.
وي در ادامه خاطر نشان کرد که برداشتن منع استفاده از تلفن همراه سبب برقراري رابطه بهتر و سودمندتري ميان پزشکان و بيماران مي شود چرا که اين گونه از زمان به صورت بهينه استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا