موتورولا برنده قرارداد28ميليون دلاري GSM ويتنام شد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: بر اساس اين يادداشت تفاهم ، موتورولا شبکه مذکور را در 12استان شمالي اين کشور ارايه مي دهد.
نصب و راه اندازي  يکهزار مرکز تلفن همراه دراين شهرها و انتقال زير بناها و راهکارها GSMموتورولا از مفاد اين قرارداد است.
بهينه سازي عملکرد و حفظ شبکه به منظور گسترش شبکه تلفن همراه و سرويس هاي “وينافون”،که يکي از شعبه هاي فرعي  VNPT  است،  در نواحي روستايي و حاشيه شهرها از جمله وظايف موتورولا است  که در اين قرارداد به آن تاکيد شد.
طي شش ماه گذشته اين براي دومين بار است که موتورولا در زمينه گسترش سرويس هاي شبکه با VNPTهمکاري مي کند.
 وي خاطر نشان کرد: کار اجراي شبکه در فصل سوم سال 2008ميلادي آغاز خواهد شد و انتظار مي رود عمليات بهربرداري و تکميل پروژه در 2009ميلادي به پايان برسد.
“هوئانگ ترونگ هاي”مدير عامل وينافون با ابراز خرسندي از همکاري اين اپراتور با موتورولا آن را دليلي بر ارايه سرويس ها ي باکيفيت و افزايش حجم و پوشش دهي شبکه اين اپراتور و به دست آوردن سهم بيشتري از بازار ارتباطي اين کشور عنوان کرد.
ويتنام در فصل اول سال 2008 ميلادي 8 ميليون مشترک جديد داشت که تعداد کل مشترکان ان  را به 9/48 ميليون نفر رساند.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود داردکه وينافون با بيش از پنج ميليون کاربر رتبه سوم را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رودقصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاورميانه و آفريقا گسترش دهد.
134/14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا