GoIP بازاريابي تعاملي موبايلي را با 260 ميليون کاربر به اشتراک مي گذارد
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت نيويورک بيزينس نيوز، طي 18 ماه گذشته مسوولان صنعتي روي قابليت هاي رسانه اي موبايل GoIP کار کردند و به اتفاق تصميم گرفتند که بازاريابي تعاملي موبايلي را که يک روش مقرون به صرفه در اين زمينه است ، گسترش دهند.
ايکه سوتن، مدير اجرايي شرکت GoIP Global توضيح مي دهد که Mobile Media موج جديدي از ارتباطات تعاملي را در شرکت هايي که در زمينه دارو، شبکه هاي فروشگاه لوازم خانگي، جايگاه هاي مزايده، فروش خانه به خانه، توزيع و پخش غذا، شرکت هاي صنايع همگاني، موسسه هاي مالي و شرکت هاي چاپ و نشر فعاليت مي کنند، ايجاد کرده است.
وي با بيان اين که فناوري تلفن همراه هم اکنون زمينه ارتباط گسترده تعاملي با اعضا ، ارايه به موقع اطلاعات و کارمندان را براي شرکت ها فراهم آورده است ،مي افزايد: ما رشد بي نظيري را در اين زمينه شاهد بوديم و انتظار داريم طي 10 سال آينده بتوانيم سود زيادي از گسترش و توسعه سرويس هاي پهن باند بي سيم بدست آوريم.
کمپاني ها و برندهايي نظير کوکاکولا، پپسي، نينتندو، هري پاتر، MTV، کلمبيا تري استار، BBC، جام جهاني 2002 و نوکيا سال ها است که با کاربران و مشتريانشان از طريق تلفن همراه در ارتباط هستند.
GoIP Global مهيا کننده و ارايه دهنده فناوري سرويس هاي ارزش افزوده (VAS) براي بازار موبايلي است.
محصول اين شرکت يک پلتفورم ميان افزاري است که ارتباط تجاري کاربرانش را از طريق زيربناي شبکه موبايل برقرار مي کند.
135/ 14