افزايش کاربرد هاي اجتماعي، خريد هاي تجاري آنلاين و بن هاي موبايلي در ژاپن

به گزارش گروه اخبار خاريج”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،براساس اين گزارش تمام موارد فوق فرصت هاي نويني را پيش روي تهيه کنندگان تبليغات موبايلي گذاشته است.
در اين گزارش کاربرد شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه  بيشترين استفاده را در بين کاربران 10تا 20ساله و کمترين استفاده را در بين زنان خانه دار يا شاغل در فاصله سني 50 تا 60سال اين کشور داشته است .
اين گروه سني ترجيح مي دهند براي خريدهاي آنلاين يا استفاده از شبکه هاي اجتماعي از کامپيوترهاي شخصي خود استفاده کنند.
استفاده از بن و خريد از طريق تلفن همراه دربين تمام گروه هاي سني 10 تا 30 سال مرد و زن که بيشتر آنها محصل يا کارمند هستند، کاربرد بيشتري دارد.
 در ادامه اين گزارش همچنين آمده بازي هاي موبايلي و استفاده از کتاب ها ي الکترونيکي از طريق تلفن همراه از جمله کاربردهاي ديگر مورد توجه کاربران موبايل در ژاپن است.
در اين تحقيق  که در بين چهار گروه مختلف اجتماعي در مدت زمان25 تا 31ژانويه 2008 ميلادي اجرا شد  ، يکهزار و 267مرد و زن در فاصله سني 10تا 60سال شرکت داشته اند.
ژاپن سومين مدعي بازار آسيا –اقيانوسيه است وتعداد کاربران اين کشور تاپايان آوريل 2008ميلادي 102.99ميليون نفر اعلام شده وبررسي ها نشان مي دهد رشد بازار اين کشورساليانه حدود 6.0درصد مي باشد.
بازاراين منطقه  درسلطه شبکه wcdma است به طوري که سرويس هاي اين شبکه 57.7 درصد ازبازار ارتباطي اين کشور را در اختياردارد.
در اين کشور پنج اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را مشرکين ارايه مي دهند.
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا