iPhone 3G براي شبکه CDMA جاماييکا نيز عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، اپل اعلام کرد که گوشي iPhone جديد که از قابليت پشتيباني از شبکه 3G و سيستم GPS برخوردار است از طريق MiPhone ، سومين اپراتور بزرگ کاراييب، در دسترس کاربران جاماييکا قرار مي گيرد.
البته اين خبر که گوشي iPhone 3G در دسترس کاربران جاماييکا قرار مي گيرد عجيب نيست زيرا اپل اعلام کرده بود که اين گوشي را در دسترس اکثرکاربران دنيا قرار مي دهد.
براساس اين گزارش اپراتور MiPhone تنها سرويس هاي CDMA ارايه مي دهد و شبکه GSM و HSDPA ندارد ،اين درحالي است که اتصالات iPhone 3G با فرکانس هاي CDMA و با وجود صفحه نمايش لمسي با شبکه MiPhone سازگار نيست و تنها با شبکه هاي GSM/EDGE و 3G/HSDPA کار مي کند.
اين که اپل در وب سايت رسمي خود اعلام کرده iPhone 3G را از طريق MiPhone عرضه مي کند دو معني دارد يا شرکت اپل که در کاپرتينو کاليفرنيا قرار دارد شبکه CDMA آيفون را پنهان کرده يا MiPhone به زودي شبکه GSM و 3G را گسترش مي دهد. 
اين درحالي است که تعداد زيادي از کاربران واقعا دوست دارند نسخه CDMAـ   iPhone را داشته باشند اما اين واقعيت وجود دارد که iPhone چنين نسخه اي ندارد. 
شرکت MiPhone قصد دارد شبکه GSM را در جاماييکا ارايه دهد و هيچ گوشي پيشرفته اي تا بحال توسط اين اپراتوري عرضه نشده وهمه گوشي هاي ارايه شده توسط MiPhone يا گوشي هاي ساده يا با قابليت متوسط هستند
و مشکل اين است که چطور کاربران جاماييکا از گوشي iPhone 3G استفاده کنند.
135/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا