دو خبر از تلكام ايتاليا و اورنج در بريتانيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “موبايل واك” ،‌ اين شركت يكي از راههاي كاهش هزينه ها و افزايش سود خود را استفاده از فيبرنوري و گسترش بازارشرکت در ديگر کشورها  دانست.
“فرانكو برنابي” مدير اجرايي شركت تلكام ايتاليا گفت :‌ در حال مذاكره با شركاي اين شركت در بخش خصوصي هستيم تا سرمايه گذاري مشترك  بين المللي را با هدف گسترش بازار اپراتوري  در خارج از كشور و تشكيل شركت هاي مشترك كوچكتر در كشورهاي درحال توسعه ،‌ دنبال كنيم .
بنابراعلام نشريه فايننشيال تايمز ،‌ قيمت سهام شركت تلكام ايتاليا در بين ديگر شركت هاي اروپايي درسال جاري ميلادي  درموقعيت بدتري قرارداشته و در حدود 35 درصد كاهش نشان مي دهد.
                                       ***
خبرگزاري رويترز در مورد سياست هاي جديد شرکت اورنج در بريتانيا گزارشي را منتشر و اعلام  کرد، اين شرکت  قصد دارد پهن باند هاي موبايل و خطوط ثابت خود را با يکديگر ترکيب کرده و سرويس ها و محصولات جديدي ارايه دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، افزايش فروشگاه هاي ارايه دهنده سرويس هاي بي سيم، کاهش اتکا به سرويس هاي شرکت هاي هندي و گسترش شبکه پر سرعت از برنامه هاي جديد اين شرکت است.
ايجاد 500 موقعيت شغلي جديد در فروشگاه هاي ارايه دهنده سرويس از برنامه هاي جديد اورنج است و در اين راستا 60 فروشگاه جديد به 338 فروشگاه ارايه دهنده سرويس هاي اين شرکت افزوده مي شود.
شرکت اورنج 450 پايگاه نسل دومي جديد را نيز مورد بهره برداري قرار مي دهد وسال آينده شبکه پر سرعت 14 مگابايت در ثانيه توسط اين اپراتور به بهر برداري مي رسد.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس تا ژوئن 2007ميلادي 77ميليون 335هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 127.6درصد اعلام شده است.
در انگليس 11اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد که اورنج با 15ميليون و 400هزار کاربر رتبه پنجم را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه هشتم را در بين اپراتورهاي ارتباط از راه دور جهان  به خود اختصاص داده است.
112/131/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا