مدل KS20 ال جي

 اين گوشي داراي يک صفحه نمايش TFT 2.8 اينچ QVGA است و در قاب جلوي آن فقط کليدهاي Call و End و جويستيک مشاهده مي شود که از اين نظر شبيه مدل Prada است .
** طراحي
ال جي KS20 در ميان کوچکترين دستگاههاي Pocket PC قرار دارد . اين گوشي 99.8 ميلي متر طول و 12.8 ميلي تر قطر دارد که يک ميلي متر باريک تر از مدل HTC Touch است . وزن گوشي 92.5 گرم است . اين گوشي طراحي شيک را با قابليت هاي پيشرفته ادغام مي کند .
در فضاي زياد زير صفحه نمايش اين نوع گوشي فقط يک نوار باريک وجود دارد که کليدهاي Call و End در دو انتهاي آن و جويستيک در قسمت مياني اين نوار قرار گرفته است . جويستيک بخوبي واکنش مي دهد اما سطح فلزي آن موجب مي شود تاحدودي لغزنده شود که استفاده از آن را مشکل مي کند .
کليد on و off و محل کارت حافظه microSD که داراي محافظ پلاستيکي است در طرف راست گوشي وجود دارد . دو کليد ميانبر نيز در اين قسمت وجود دارد که داراي نمادهايي است که ويژگي پيش فرض آنها را نشان مي دهد و اين ويژگي ها عبارتند از مرورگر اينترنتي و دوربين . اين کليدها کاملا قابل برنامه ريزي هستند تا بعنوان ميانبرهايي براي نرم افزارها و آيتم هاي منو بکار روند .
باتري LGLP-GBKM Li-Ion داراي توان 1050 mAh است که درحالت Stand by حداکثر 270 ساعت و در مکالمه مداوم تا 3 ساعت دوام مي آورد . محل سيم کارت زير نيمه فوقاني گوشي پنهان شده است اما مکانيسم باز کردن قفل کار با سيم کارت ( قرار دادن و بيرون آوردن سيم کارت ) را بسيار آسان مي کند.
** صفحه نمايش
صفحه نمايش لمسي TFT در اندازه 2.8 اينچ در قاب جلوي گوشي مشاهده مي شود که 262 هزار رنگ را نشان مي دهد . اين صفحه نمايش داراي وضوح  ?20 در 2?0 QVGA پيکسل است.
** دوربين
گوشي هاي Pocket PC از نظر کارايي دوربين در رده هاي پايين قرار دارند و کيفيت عکس هاي آنها رضايت بخش نيست . مدل KS20 به يک دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسل با کانون اتوماتيک و فلش LED مجهز است . کار با منوي دوربين با استفاده از قلم و جويستيک آسان است. تعادل رنگ سفيد را مي توان بطور اتوماتيک يا دستي براي نور روز ، هواي ابري يا فضاي داخل خانه تنظيم کرد.
** حافظه
حافظه داخلي 128 مگابايتي اين مدل ال جي با استفاده از کارت حافظه microSD TransFlash ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
گوشي KS20 ال جي  هم اکنون در بازارهاي جهاني تلفن همراه موجود عرضه مي شود ولي تا کنون وارد بازار تلفن همراه ايران نشده است.
تا کنون نيز اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين گوشي به دست نيامده است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا