“تاتا” هند از سرويس پايه A-GPSکوالکام استفاده مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت:انتظار داريم اين سرويس قابليت کار با گوشي هاي مختلف تحت سرويس دهي اپراتور تا تا را داشته باشد و اين سرويس در يک شکل مثلثي از ايستگاه هاي تلفن همراه و ماهواره پايه GPSبه موقعيت هاي مورد نظر ساختمان ها و تشکيلات در شهرها يا نواحي روستايي عرضه مي شود.
در اين طرح شرکت TCSميزباين پلتفورم تاتا را بر عهده داردو  فناوري موقعيت ياب دقيق را براي توسعه  شبکه و يا راهکارهاي ميزباني کلاس متوسط را ارايه مي دهد.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در هند 270ميليون و ضريب آن  در اين کشور پر جمعيت بيش از19درصد است.
هند دربازار تلفن همراه  آسيا پس از چين  رتبه دوم  رادارد صنعت  ارتباطي اين کشوردر سيره شبکه gsmمي باشد به طوريکه سهم اين شبکه با 198.58ميليون کاربر تا پايان مارس 2008 حدود 75.1درصد بوده است.
اين کشور12اپراتور فعال دارد واپراتور تاتا با بيش از 21ميليون کاربر رتبه پنجم را در اين کشور به خود اختصاص داده است.
هند با سه ميليون و 166هزارو 414 کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
Qualcomm يکي از بزرگ ترين توليدکنندگان تجهيزات ميکرو جهان مي باشد که به گفته مرکز تحقيق و توسعه ارتباطات مخابراتي بي سيم آمريکا درآمد ش در فصل اول سال2008 ميلادي، 2.4ميليارد دلار بوده است.
اين مرکز در گزارش خود آورده است : درآمد اين شرکت در فصل اول سال 2007ميلادي 2/2ميليارد دلار بوده است.
“پول اي جاکوبز”مدير کوالکام گفت که در حال حاضر تقاضا براي دستگاههايي مجهز به سرويس CDMAروز به روز در حال افزايش است وکوالکام با تمام امکانات در صدد ارتقاي چيپ ست هاي CDMA است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا