امضاي چهار يادداشت تفاهم بين “تي موبايل” هلند و “اريکسون” سوئد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: بر اساس اين تفاهم نامه ، تي موبايل مالکيت اورنج هلند را به دست مي آورد و به ادامه و گسترش قراردادهاي موجود منعقد شده بين اين اپراتور و اريکسون مي پردازد.
 مديريت کامل تمام عملکردهاي شبکه اورنج ،کارآمد تر کردن زير بناهاي شبکه سراسري تي موبايل هلند از جمله مفاد اين تفاهم نامه ها است که که اريکسون متعهد به انجام آن شده است.
همچنين اريکسون بايد تا سال 2010ميلادي با ساخت  900سايت جديد شبکه WCDMA تي موبايل را ارتقا دهد وانتقال بيش از 2هزار فرستنده ماکروويو “ميني لينک ” به منظور افزايش حجم شبکه از ديگروظايف اريکسون مي باشد.
“جان کويجپرز”مديرفناوري تي موبايل هلند با ابراز خرسندي از گسترش همکاري هاي اين اپراتور با اريکسون آن را عاملي براي بهينه سازي شبکه هاي اين اپراتور وارايه فناوري هاي بهتر و با کيفيت تر دانست.
بر اساس بررسي هاي انجام شده تي موبايل با در اختيار داشتن  15درصد سهم بازار ارتباطي هلند و چهارميليون و800هزار کاربر دومين اپراتور اين کشور به شمار مي آيد.
تعداد کاربران تلفن همراه هلند تا ژوئن 2007ميلادي بيش از 17ميليون نفر و ضريب نفوذ آن 105.6درصد اعلام شده است.
اريکسون شرکت سوئدي است که در سال 1876پايه ريزي شد،فعاليت اصلي آن در زمينه تهيه شبکه ارتباطي است  واين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان به شمار مي رود.
134/ 14 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا