استيو جابز از عرضه همزمان دياموند با آيفون نسل سومي خشمگين است

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا” به نقل از اين پايگاه اينترنتي، اپل قرار است که گوشي نسل سومي آيفون را نهم ژوئن سال جاري ميلادي به بازار  عرضه کند اين درحالي است که شرکت “اچ تي سي” نيز در همين ماه گوشي دياموند را که شباهت زيادي با آيفون دارد، به بازار عرضه مي کند.
اين گزارش حاکي است که گوشي دياموند مي تواند يک تهديد جدي براي موفقيت جهشي و شگفت انگيز آيفون نسل سومي در بازار باشد.
در باره قيمت آيفون نسل سومي اطلاعاتي از سوي شرکت آمريکايي اپل سازنده اين گوشي به بيرون درز نکرده است.
از سوي ديگر برخي خبرها حکايت از آن دارد که آيفون نيمه دوم ماه ژوئن در دسترس کاربران اروپايي قرار مي گيرد و کاربران اسپانيايي امکان خريد اين گوشي را تا 18 ژوئن از تلفونيکا خواهند داشت.
جزييات بيشتر راجع به اين که گوشي با چه ويژگي ها عرضه مي شود در اين سايت ذکر نشده است تنها اين که قيمت اين گوشي در کشورهاي مختلف متفاوت است. 
اما گوشي ” HTC Diamond   که بدون قرارداد اشتراک با قيمت 772 دلار آمريکا  در تايوان فروخته خواهد شد ، به لحاظ سنجش مقاومت دربرابر ضربه ناشي از افتادن ، تحت آزمايش قرارگرفته است تا از استحکام آن دربرابر سقوط احتمالي اطمينان حاصل شود.
اين گوشي داراي يک صفحه نمايش 8/2 اينچي VGA ، دوربين 2/3 مگاپيکسلي و راديو اف ام است.
گوشي جديد اچ تي سي دياموند داراي سيستم عامل ويندوز موبايل 1/6 ، تراشه پردازشگر مرکزي (CPU) 528 مگاهرتسي حافظه 4 گيگابايتي و قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي MicroSD است.
گوشي ياد شده همچنين داراي سيستم پرسرعت HSDPA با سرعت 6/7 مگابايت برثانيه ، سرويس “جي اس ام” و سيستم اتصال پرسرعت WiFi مي باشد و با  قطر 7/10 ميليمتري طراحي وساخته شده است.
شرکت “اچ تي سي ” (High Tech Computer ) درسال 1997 در تايوان تاسيس شد واکنون با چهارهزار و 930کارمند  در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
135/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا