صنف گوشي تلفن همراه نياز به اتحاديه مستقل دارد

 “احمدرضا بانکي”  کارشناس بازار تلفن همراه در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: به رغم گستردگي بازار اين کالاي ارتباطي، تاکنون متاسفانه يک اتحاديه مستقل براي اين صنف پر مخاطب وجود ندارد .
وي افزود : از ابتداي  سال 1381 در کشور جلساتي در خصوص تشکيل يک اتحاديه تلفن همراه در مجمع امور صنفي تشکيل شد که در همان ابتدا برخي از دست اندرکاران در مجمع  با تشکيل اين اتحاديه مخالفت کردند .
وي تنها دليل عدم  تشکيل  اتحاديه تلفن همراه را  وجود  اتحاديه هاي مختلف در کشور   عنوان کرد و گفت: هم اکنون اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي، اتحاديه لوازم صوتي و تصويري  و انجمن صنفي فروشندگان گوشي تلفن همراه و سيم کارت مدعي هستند که نظارت بازار گوشي تلفن همراه بر عهده آنها است.
اين کارشناس خاطر نشان کرد، اين در حالي است که به تازگي يکي از نمايندگان قانوني يکي از برندهاي گوشي تلفن همراه  مدعي شده است که تشکلي در خصوص نظارت بر بازار گوشي تلفن همراه تاسيس مي دهد.
بانکي تصريح کرد: با توجه به شرايط موجود بازار گوشي تلفن همراه و وجود اتحاديه هاي ديگر در اين زمينه پيش بيني مي شود تاسيس اين تشکل نيز تحقق نيابد.
در حال حاضر صنف گوشي تلفن همراه فاقد هرگونه اتحاديه مستقل است به همين جهت تا کنون کشمکش هاي متعددي براي ايجاد يک اتحاديه مستقل ايجاد شده است.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا