“رد بک” به ايرتل سرويس هاي پهن باند آنلاين ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “بيزينس واير”، رد بک با  امضاي اين قرارداد، پلتفورم روتر SmartEdge® 400 و نرم افزار مديريتي NetOp™ ترکيبي از سرويس هاي اعتباري و دايمي را به مشترکان پهن باند ثابت ايرتل ارايه مي دهد.
هم اکنون بهاراتي ايرتل بيش از 55 ميليون مشترک دارد و بزرگترين اپراتور هندي است.
رد بک و اريکسون  به ايرتل کمک خواهند کرد که تجهيزات موبايل و ثابت خود را يکي کند تا ترکيبي از سرويس هاي شخصي و تجاري ارايه دهد.          
“هرو برونت” قائم مقام فروش و اجرايي آسيا پاسيفيک گفت: مسيريابي “پهن باند آنلاين” يکي از بزرگترين گرايش هايي است که مخابرات را بازسازي مي کند و هند و چين دو فرصت بزرگ رشد براي رد بک هستند.
شرکت “رد بک نتوورک” شعبه اريکسون است که روترهاي (مسير ياب) ويديو محور را براي 75 درصد شبکه هاي بزرگ جهان ارايه مي دهد.
روترهاي رد بک سرويس هاي داده اي، صوتي و ويديويي را مديريت مي کند.
بيش از 40 درصد روترهاي رد بک همچنين سرويس هاي تجاري را براي 20 اپراتور بزرگ ارايه مي دهند. کاربردهاي مهمي که توسط روترهاي SmartEdge مديريت شده اند عبارت از دسترسي پهن باند (مانند سرويس هاي اينترنتي پرسرعت)، مسيريابي  edge ( مانند سرويس هاي VoIP و VPN) و سرويس هاي Ethernet (مانند IPTV و سرويس هاي ويديويي). هستند.
اريکسون شرکت رد بک را در سال 2007 خريداري کرد و  رد بک در 15 ماه گذشته با همکاري يکديگردر 55 کشور با بيش از 100 اپراتور قرار داد بسته است.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا