مدل D880 سامسونگ

کمپاني سامسونگ در نظر دارد به توليد گوشي هاي دو سيم کارته خود ادامه دهد و سامسونگ D780 را که پس از اين مدل توليد شده است، در واقع جانشين D880 کند.
** طراحي
قاب D880 سامسونگ تماما از پلاستيک ساخته شده است و در طراحي اين مدل از کروم يا فلز استفاده نشده است . اين گوشي داراي ساختار مستطيل شکل با طراحي کشويي بوده  که در عين حال ساده و داراي کليدهاي بزرگ و کنترل هاي مناسب است . ابعاد گوشي ??? x ?? x ??.? ميلي متر و وزن آن 116 گرم است . اين گوشي در رده مدل هاي باريک قرار ندارد اما با اينحال به راحتي در دست جا مي گيرد و وزن آن مشکلي ايجاد نمي کند . قاب گوشي پلاستيکي است در حالي که درب محفظه باتري از مواد نرم و مات لاستيک مانند ساخته شده است و مانند چرم بنظر مي رسد . به اين ترتيب گوشي از دست کاربر سر نمي خورد . علاوه بر مواد پلاستيکي مات از مواد براق به رنگ قهوه اي تيره نيز در قسمت هاي بالا و پايين گوشي استفاده شده است .
ظاهر گوشي کاملا معمولي است و سامسونگ D880 از نظر طراحي مورد جديدي به همراه ندارد. مي توان گفت که اين گوشي از همان طراحي مدل D900i با قطر بيشتر برخوردار است. در اين گوشي بطور پراکنده از نوارهاي نقره اي استفاده شده است که بصورت يک نوار تزئيني بالاي بلندگو ، حاشيه دور کليد حرکتي و حد فاصل بين کليدهاي کنترل در قاب جلو مشاهده مي شود . ساير قسمت هاي نقره اي گوشي کليد ولوم و کليد دوربين است . کليد حرکتي زير صفحه نمايش قرار گرفته است .
**  صفحه نمايش
صفحه نمايش اين گوشي 2.3 اينچي D880 سامسونگ از نوع TFT با  وضوح QVGA است و 256 هزار  رنگ را نشان مي دهد.
** دوربين
گوشي سامسونگ مدل D880 به يک دوربين سه مگاپيکسل با کانون اتوماتيک مجهز است که ماکسيمم وضوح دوربين آن ???? در  ???? پيکسل است.
دوربين اين گوشي فلش LED ندارد. منوي دوربين ساده است و تنظيمات را با آيکن هاي مربوطه در يک نوار ابزار در پايين صفحه نمايش نشان مي دهد در حالي که گزينه ها بصورت منوي pop-up ظاهر مي شوند . تنظيمات گسترده است و شامل اندازه تصوير ، حالت عکسبرداري ، جلوه هاي ويژه رنگ ، تعادل رنگ سفيد و ISO است.
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي 60 مگابايتي توسط مموري کارت microSD TransFlash   تا دو گيگابايت ارتقا مي يابد.
**سخن آخر
گوشي سامسونگ مدل D880  حدود هفت ماه گذشته با گارانتي رسمي وارد بازار تلفن همراه ايران شد و با قيمت سه ميليون و 900 هزار ريال در اختيار کاربران قرار گرفت.
129/16

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا