موتورولا در تايلند شبکه وايمکس ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “موبايل تک نيوز”،  اپراتور AIS راه اندازي آزمايشي شبکه وايمکس را با پلتفورم WAP-400 موتورولا در شهرهاي بانکوک و لاملوکا  آغاز کرده است.
اين اپراتور عملکرد کاربردهاي واقعي کاربران از شبکه وايمکس تلفن همراه  و همچنين مدل هاي استفاده کاربران در شهرهاي بزرگ، حومه شهر و مناطق روستايي را مطالعه مي کند.
“ويکروم اسريپتاکاس” مدير اجرايي AIS گفت: به جاي تمرکز فقط روي ويژگي هاي تکنولوژي، ما بررسي مي کنيم که چطور کاربران کاربردها را از طريق  شبکه وايمکس در زندگي واقعي به کار مي برند و نتايج به ما مي گويد که چطور مي توانيم سرويس هاي جديد را از طريق شبکه وايمکس ارايه دهيم.
وي افزود: در بازارهايي مثل تايلند که تقاضاي زيادي براي اتصالات پهن باند دارد، سرويس wi4 وايمکس موتورولا، اپراتورها را قادر مي سازد سرويس هاي پهن باند را به روشي ارايه دهند که احتياج به هزينه و زمان کمتري دارد.
موتورولا با شرکت هاي مختلف  براي اجراي شبکه وايمکس 802.16e هم اکنون قرار داد بسته است و در 80 طرح اجراي وايمکس در 40 کشور جهان فعاليت دارد.
تعداد کل کاربران راه در تايلند 48ميليون و780هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا سپتامبر 2007ميلادي در اين کشور 77.6درصد اعلام شده است.
113/ 14

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا