چهارمین همایش ملی مدیریت ICT دی ماه برگزار می‌شود

به گزارش سازمان خبری موبنا ، داریوش شوقی بنام رییس ستاد برگزاری چهارمین همایش ملی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: موضوع اصلی همایش مذکور تجارت الکترونیک و سرویس‌ها در شبکه‌های نسل آینده است و به زودی محور مقالات نیز منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سرعت تغییرات تکنولوژیکی در دنیای امروز، لزوم به ‌روزرسانی و کارآمدی دانش و مهارت نخبگان و مدیران کشور را اجتناب‌ناپذیر کرده است، افزود: ما به دنبال معرفی جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه اطلاعات و ارتباطات هستیم، اما طبیعی است هرگونه سیاستگذاری برای بهره ‌گیری از این تکنولوژی‌ها و تطبیق آن با شرایط کشور، برعهده دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی بوده و از اراده دبیرخانه همایش خارج است.
رییس ستاد برگزاری چهارمین ملی همایش مدیریت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ، با اشاره به سوابق ادواری برگزاری این همایش گفت: دبیرخانه همایش با تعامل بسیار خوبی که با اساتید دانشگاه و متولیان امر برقرار کرده، توانسته است نسبت به تولید دانش و ادبیات بومی درحوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات اقدام کند.
به گفته وی بیش از 700 نفر از متخصصان حوزه ICT در سال‌های اخیر یا به عضویت دبیرخانه دایمی همایش درآمده یا با این دبیرخانه در ارتباط بوده‌اند و از این جهت توانسته‌ایم ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات را آغاز کنیم.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا