اعلام ارزان ترین و گرانترین تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،  مدتی است که عرضه تلویزیون های  ال سی دی و ال ای دی در بازار کشور به طور چشمگیری نسبت به سالهای گذشته افزایش چشمگیری یافته است.
هم اکنون  تلویزیون های “ال ای دی” به دلیل امکانات بالاتر نسبت به ال سی دی با قیمت بالاتر در بازار به فروش می رسد.
هم اکنون کوچکترین سایز در تلویزیون های “ال ای دی”  40 اینچی است که با قیمت بالای دو میلیون و 600 هزار تومان در بازار عرضه می شود و گران ترین آن با سایزهای بزرگ تر به پنج میلیون و 500 هزار تومان می رسد.
کیفیت بالای نور، ضخامت بسیار کم ، قابهای ظریف ، مصرف کم انرژی ، حافظه بالای ، full hd و ورودی ” یو اس بی” به عنوان ویژگی های اصلی تلویزیون های “ال ای دی ” ها محسوب می شود.
در این میان تلویزیون های ال سی دی که با قیمت پایین تری نسبت به ال ای دی در بازار عرضه می شود تا کنون توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد و بر همین اساس بیشترین سهم از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.
هم اکننون ارزان ترین تلویزیون های ال سی دی با کوچکترین سایز از 850 هزار تومان شروع  می شود و گران ترین آن  به یک میلیون و 500 هزار تومان می رسد.
با توجه به شرایط فعلی بازار و افزایش گسترده تلویزیون های جدید، با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد خارج شدن تلویزیون های فلت و لامپی از بازار ایران و جایگزین شدن تلویزیون های ” ال ای دی” و “ال سی دی ” و در سطح کشور خواهیم بود.
129/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا