آیا این میلیاردر بهترین رییس دنیاست؟

به گزارش خبرگزاری فرانسه، احتمالا هریک از ما، تعریف خاصی از واژه «بهترین رییس دنیا» داریم؛ اما یک میلیاردر چینی برای جشن سالگرد تاسیس شرکت خود، برای کارمندانش حسابی ولخرجی کرده‌ و این مفهوم را تا حدود زیادی تغییر داده است!

«لی جین یوآن»، رییس میلیاردر کمپانی «تاینز» چین، به‌مناسبت جشن سالگرد تاسیس شرکتش، به 6400 نفر از کارمندانش، یک تور  چهار روزه پاریس هدیه کرده و بدین ترتیب نام خودرا در کتاب رکوردهای جهانی گینس به‌ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این رییس دست‌ودل‌باز با رزرو 4760 اتاق در هتل‌های سه و چهار ستاره و کرایه 146 اتوبوس در شهرهای «کن» و «موناکو»، یک تور با امکانات VIP به کارمندان خود هدیه کرد.

اعضای این گروه چینی که یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های چینی هستند که به اروپا سفر کرده‌اند، با پوشیدن لباس‌های یک‌دست، در ساحل پرومناند دسانجلس شهر نیس گردهم آمدند و با زنجیره انسانی جمله « Tiens’ dream is Nice in the Cote d’Azur» را تشکیل دادند.

ناظران کتاب رکوردهای جهانی گینس اذعان کردند این بزرگترین جمله انسانی در جهان محسوب می‌شود که از فراز آسمان قابل مشاهده‌است. گروه شرکت‌های «تاینز» این رویداد عظیم را برای بیستمین سالگرد تاسیس خود ترتیب داد. این شرکت در بخش‌های متنوعی، از صنعت بیوتکنولوژی گرفته تا توریسم فعالیت می‌کند. همچنین، نام «لی جین‌یوان»، رییس 57 ساله این شرکت در مجله معتبر «فوربس» به عنوان یکی از میلیاردرهای جهان به چشم می‌خورد.

برآوردها نشان می‌دهد که شهر «نیس»، از حضور این تعداد توریست، 20 میلیون یورو سود‌ داشته‌است. این گروه همچنین از مکان‌های دیدنی پاریس نظیر موزه «لوور» نیز بازدید کردند.

بنابر آمارهای اعلامی ازسوی سازمان ملل، فرانسه، پربازدیدترین کشور جهان محسوب می‌شود که روز به روز، تعداد توریست‌های چینی در این کشور افزایش می‌یابد. در سال 2013 میلادی، یک میلیون و 700 هزار توریست چینی از فرانسه بازدید کردند.

سالانه، 85 میلیون توریست، حدود 150 میلیارد یورو به اقتصاد فرانسه کمک می‌کنند که این رقم هفت درصد تولید ناخالص ملی این کشور را به‌خود اختصاص می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا